пятница, 12 января 2018 г.

                 წრის  მუშაობის    ანგარიში
                            (სექტემბერ-ოქტომბერი)

20.09.17            27.09.17          4.10.17
11.10.17            18.10.17          5.10.17

თემატიკა:  
ü  სიტყვა,სიტვის მნიშვნელობის ცვლა;
ü  სინონიმები,ომონიმები,ანტონიმები;
ü  პარონიმები,დიალექტიზმები,არქაიზმები;
ü  ნასესხები სიტყვები;
ü  მარტივი და რთული სიტყვები;
ü  სიტყვათა შემოკლებული წერა;
მიზანი:              -  გაიხსენონ კომპოზიტების მართლწერა
                            -  შეამოწმონ რთული სიტყვების წერის  სტრატეგიები
                             -  ისწავლონ განკერძოებულ სიტყვათა მართლწერა

აქტივობები:
         ლექია -(წინასწარ დაგეგმილი შეცდომების ახსნა)
                                დისკუსია- (საცილობელ ფორმათაგან რომელთა სია სწორი/მცდარი)
                                 პრაქტიკული სამუშაო

რესურსი:          ტესტები
 გრამატიკული სავარჯიშოები
 დაფა,ცარცი
ფლიფჩარტი,მარკერი,წებოვნი ქაღალდები

შენიშვნა:             შედეგი მიღწეულია, თუმცა საჭიროებს გამეორება-განმტკიცებას.  
მოსწავლეებმა შეძლეს ლექსიკოლოგიის საკითხების დეტალური გაცნობა,ჩართულნი იყვნენ გრმატიკული სავარჯიშოებისა და ტესტებზე მუშაობის პროცესში. მუშაობდნენ დაფასთან,ფლიფჩარტებსა და რვეულებში.მუშაობა მიმდინარეობდა კეთილგანწყობილ,თანამშრომლობით ფორმატში.იყო ხარვეზები,თუმცა ადვილად აღმოსაფხვრელი.




                                                 (  ნოემბერ-დეკემბერი)
       
       1.11.17       8.11.17.     15.11.17.   22.11.17.    29.11.17.
        6.12.17      30.12.17.  27.12.17.


თემატიკა:
ü  სტილისტიკა_ სტილის რაობა:ფუნქციური სტილი, ლექსიკური სტილისტიკა
ü  სიტყვის შერჩევა მნიშვნელობის თვალსაზრისით.
ü  პარონიმები,ევფემიზმები.თავაზიანობის გამომხატველი სიტყვები.
ü  სტილისტური ხარვეზები; ტავტოლოგია,კალც,ატოფია
ü  სიტყვათა გამოყენება არაზუსტი მნიშვნელობით.
ü  მორფოლოგიურ -ორთოგრაფიული:მეტყველი ნაწილები-სრული /არასრული (ფორმაცვალებად/ფორმაუცვლელი)
ü  ფუძე- კვეცა-კუმშვა/უკუმშველობა/უკვეცელობა.
ü  ზმნა-ზმნის კტეგორიები.

მიზანი:            - ისწავლოს სტილის რაობა და მიმართულებები;
                         -  გაიხსენოს სიტყვა მნიშვნელობის თვალსაზრისით  და დააკვირდნენ სიტყვის
                              არაზუსტ გამოყენებას წინადადებებში;                   
                            -შეამოწმონ ცოდნა -სტილი( ხარვეზების შემთხვევაში)
                             -გაიხსენონ მეტყველების ნაწილების წარმოება,ზმნური კატეგორიები;
                             -დააკვირდნენ, როგორ აიცილონ თავიდან მეტნაკლებად დაკავშირებული
                                შეცდომები;
აქტივობა:             სემინარი-(ახსნა-განმარტება);
                               ლექსიკა-(წინასწარ დაგეგმილი შეცდომები);
                               გონებრივი იერიში;
რესურსი:              ლექსიკური სავარჯიშოები-(დახურული ტესტები);
                                მორფოლოგიურ-ორთოგრაფიული სავარჯიშოები-(ღია და ხურული);
                                 სტილისტურ-ტექსტუალური სავარჯიშოები-(ღია-დახურულლი);
                                 ისტ-ს  ელქტრონული ტესტები;


შენიშვნა:                მოსწავლეებმა შეძლეს სტილის რაობისა  და ლქსიკურ სტილისტიკასთან დაკავშირებული საკითხების შესწავლა:  იმუშავეს სტილისტურ ხარვეზებზე; ამოიცნეს და დაახარისხეს სწორი და არასწორი ფორმები; შეასრულეს გრამატიკული სავარჯიშოები და განიმტკიცეს მასთან დაკავშირებული მართწერის საკითხები-პ ირების შეწყობა,პირის ნიშნების გამოყენება,გვარისა და ქცევის კონტრუქციები და მათი გამოყენების ფორმები.მუშაობდნენ დაფასთან,რვეულში,ტესტებზე კეთილგანწყობილ გარემოსა და ურთიერთდახმარების ფორმატში .აკეთებდნენ თვითშეფასებასა და ურთიერთშეფასებას.





საწრეო მუშაობის ამსახველი ფოტომასალა და გამოყენებული ვიზუალური პოსტერები:
































Комментариев нет:

Отправить комментарий