წრის მუშაობის
ანგარიში
(სექტემბერ-ოქტომბერი)
20.09.17 27.09.17 4.10.17
11.10.17 18.10.17 5.10.17
თემატიკა:
ü სიტყვა,სიტვის მნიშვნელობის
ცვლა;
ü სინონიმები,ომონიმები,ანტონიმები;
ü პარონიმები,დიალექტიზმები,არქაიზმები;
ü ნასესხები
სიტყვები;
ü მარტივი
და რთული სიტყვები;
ü სიტყვათა
შემოკლებული წერა;
მიზანი:
- გაიხსენონ კომპოზიტების მართლწერა
- შეამოწმონ რთული სიტყვების წერის სტრატეგიები
- ისწავლონ განკერძოებულ სიტყვათა მართლწერა
აქტივობები: ლექია -(წინასწარ დაგეგმილი შეცდომების ახსნა)
აქტივობები: ლექია -(წინასწარ დაგეგმილი შეცდომების ახსნა)
დისკუსია- (საცილობელ
ფორმათაგან რომელთა სია სწორი/მცდარი)
პრაქტიკული სამუშაო
რესურსი: ტესტები
გრამატიკული სავარჯიშოები
დაფა,ცარცი
ფლიფჩარტი,მარკერი,წებოვნი
ქაღალდები
შენიშვნა: შედეგი მიღწეულია, თუმცა საჭიროებს გამეორება-განმტკიცებას.
მოსწავლეებმა შეძლეს ლექსიკოლოგიის საკითხების დეტალური
გაცნობა,ჩართულნი იყვნენ გრმატიკული სავარჯიშოებისა და ტესტებზე მუშაობის პროცესში.
მუშაობდნენ დაფასთან,ფლიფჩარტებსა და რვეულებში.მუშაობა მიმდინარეობდა კეთილგანწყობილ,თანამშრომლობით
ფორმატში.იყო ხარვეზები,თუმცა ადვილად აღმოსაფხვრელი.
( ნოემბერ-დეკემბერი)
1.11.17 8.11.17. 15.11.17.
22.11.17. 29.11.17.
6.12.17 30.12.17.
27.12.17.
თემატიკა:
ü სტილისტიკა_ სტილის რაობა:ფუნქციური
სტილი, ლექსიკური სტილისტიკა
ü სიტყვის
შერჩევა მნიშვნელობის თვალსაზრისით.
ü პარონიმები,ევფემიზმები.თავაზიანობის
გამომხატველი სიტყვები.
ü სტილისტური
ხარვეზები; ტავტოლოგია,კალც,ატოფია
ü სიტყვათა
გამოყენება არაზუსტი მნიშვნელობით.
ü მორფოლოგიურ
-ორთოგრაფიული:მეტყველი ნაწილები-სრული /არასრული (ფორმაცვალებად/ფორმაუცვლელი)
ü ფუძე-
კვეცა-კუმშვა/უკუმშველობა/უკვეცელობა.
ü ზმნა-ზმნის
კტეგორიები.
მიზანი: - ისწავლოს სტილის რაობა და მიმართულებები;
- გაიხსენოს სიტყვა მნიშვნელობის თვალსაზრისით და დააკვირდნენ სიტყვის
არაზუსტ გამოყენებას
წინადადებებში;
-შეამოწმონ ცოდნა -სტილი(
ხარვეზების შემთხვევაში)
-გაიხსენონ მეტყველების
ნაწილების წარმოება,ზმნური კატეგორიები;
-დააკვირდნენ, როგორ აიცილონ თავიდან მეტნაკლებად
დაკავშირებული
შეცდომები;
აქტივობა: სემინარი-(ახსნა-განმარტება);
ლექსიკა-(წინასწარ
დაგეგმილი შეცდომები);
გონებრივი იერიში;
რესურსი:
ლექსიკური სავარჯიშოები-(დახურული ტესტები);
მორფოლოგიურ-ორთოგრაფიული
სავარჯიშოები-(ღია და ხურული);
სტილისტურ-ტექსტუალური
სავარჯიშოები-(ღია-დახურულლი);
ისტ-ს ელქტრონული ტესტები;
შენიშვნა: მოსწავლეებმა შეძლეს სტილის რაობისა და ლქსიკურ სტილისტიკასთან დაკავშირებული საკითხების
შესწავლა: იმუშავეს სტილისტურ ხარვეზებზე;
ამოიცნეს და დაახარისხეს სწორი და არასწორი ფორმები; შეასრულეს გრამატიკული სავარჯიშოები
და განიმტკიცეს მასთან დაკავშირებული მართწერის საკითხები-პ ირების შეწყობა,პირის ნიშნების
გამოყენება,გვარისა და ქცევის კონტრუქციები და მათი გამოყენების ფორმები.მუშაობდნენ
დაფასთან,რვეულში,ტესტებზე კეთილგანწყობილ გარემოსა და ურთიერთდახმარების ფორმატში
.აკეთებდნენ თვითშეფასებასა და ურთიერთშეფასებას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий