კითხვარი
მოსწავლეებს
1. რა ინფორმაციას ფლობთ საწრეო მუშაობის
შესახებ? .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3. რატომ გადაწყვიტეთ წრეში გაწევრიანება? ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. რა
მოლოდინები გაქვთ საწრეო მუშაობის პროცესში?
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
5. ეთანხმებით თუ არა საწრეო მუშაობის ფორმატს,
რომელიც წრის ხელმძღვანელმა შემოგთავაზათ,რატომ?
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
6. რა ტიპის ღონისძიებებს დაგეგმავ წრეში
მუშაობის
დროს?..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
7. გიყვარს თანატოლებთან ურთიერთობა,როგორ
მოახერხებ წრეში მუშაობის დროს? ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
8. შენთან ურთიერთობისას
ხელმძღვანელმა-მასწავლებელმა რა უნდა გაითვალისწინოს?:...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
9. შენი აზრით, რა შეიცვლება
წრეში მუშაობის შემდეგ შენი განვითარების თვალსაზრისით? ...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
10. რა არის შენი მიზანი? .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
11. რას გააკეთებ მიზნის მისაღწევად? .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
12. რა შეგიშლის,სავარაუდოდ, ხელს მიზნის
მიღწევაში? ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
14. რა უნდა გაითვალისწინოს ხელმძღვანელმა შენთან მუშაობის დროს?
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
სახელი, გვარი –––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––სექტემბერი 2017 წ
გმადლობთ!
კითხვარი მშობლისთვის
1.
ფლობთ
თუ არა ინფორმაციას სკოლაში საგნობრივი წრის დაარსების შესახებ?
ა) არა ; ბ) დიახ,სოციალური ქსელიდან; გ) ნაწილობრივ;
2.
ფიქრობთ,რომ
წრეში მუშაობა დაეხმარება თქვენს შვილს განვითარებაში?
ა) დიახ,აუცილებლად; ბ) ნაწილობრივ; გ) არა;
3.
გაამართლებს
თუ არა თქვენი შვილი საწრეო მუშაობაში ჩართულობას?
ა) არ ვიცი;
ბ) ალბათ,კი; გ) აუცილებლად;
4.
როგორ
დაეხმარებით მასწავლებელს საწრეო მუშაობის პროცესში?
ა) მუდმივად ვაკონტროლებ მოსწავლეთა დასწრება-ჩართულობას;
ბ) პერიოდულად გადავამოწმებ;
გ) სატელეფონო კომუნიკაციას გამოვიყენებ;
5.
რა მოლოდინები
გაქვთ საწრეო მუშაობიდან გამომდინარე?
ა) პრობლემებს
გადაჭრის; ბ) ცოდნას გაიღრმავებს; გ) გააცნობიერებს;
სახელი, გვარი –––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––სექტემბერი 2017 წ
გმადლობთ!
მშობლის მიერ საწრეო მუშაობის შეფასება
მშობლის სახელი და გვარი: ............................................................................
თარიღი: ............................................................................
გამოკითხვა
1. როგორ ფიქრობთ, იყო თუ არა თქვენთვის
დროული და ხელმისაწვდომი წრის ფუნქციონირების
შესახებ ინფორმაცია ?
ა) არ იყო ხელმისაწვდომი; ბ) დროულად იყო ხელმისაწვდომი;
2. შეესაბამებოდა თუ არა მოსწავლეთა ინტერესები
წრის მუშაობას?
ა) არა; ბ) ნაწილობრივ; გ)
სრულად;
3. რამდენად საინტერესო იყო წრეში მოსწავლეთა გაერთიანება და
მუშაობა?
ა)ძალიან საინტერესო; ბ) ცოდნაზე ორიენტირებული; გ) მოსაწყენი;
4. რაში დაეხმარა თქვენს შვილს წრის მუშაობის
მანძილზე მიღებული ცოდნა?
ა) ცოდნა გაიღრმავა; ბ) ნაწილობრივ გაიაზრა; გ) არ
დახმარებია არაფერში;
5. როგორ მიმდინარეობდა მეცადინეობის პროცესი?
ა) სამუშაო
კეთილგანწყობით; ბ) კეთილგანწყობთ; გ) არასამუშაო კეთილგანწყობით;
6. როგორია თქვენი რჩევა და სურვილი?
ა) მინდა კვლავ გაგრძელდეს წრეში მეცადინეობები;
ბ) საკმარისია წრეში მუშაობა;
გ) აუცილებლად უნდა გაგრძელდეს წრეში მუშაობა მოსწავლეთა
ცოდნის განმტკიცებისთვის;
გმადლობთ!
მოსწავლის მიერ საწრეო მუშაობის შეფასება
გამოკითხვა
მოსწავლის სახელი და გვარი: ................................................................................
თარიღი: ...............................................................................
1. თქვენთვის რამდენად საჭირო და გამოსადეგი
იყო წრის მეცადინეობაზე მიღებული ცოდნა?
ა) საკმაოდ დროული და საჭირო; ბ) საჭირო;
გ) არაფრის მომცემი;
2. რაში დაგეხმარათ წრის მუშაობის მანძილზე
მიღებული ცოდნა?
ა) გავიღრმავეთ ცოდნა; ბ) გავაცნობიერეთ; გ) არაფერში ;
3. გამოიყენე თუ არა მიღებული ცოდნა პრაქტიკაში?
ა) გამოვიყენე; ბ) არ
გამომიყენებია;
4. რამდენად კმაყოფილი ხართ სამუშაო პროცესით?
ა) იყო კეთილგანწყობილი; ბ) სამუშაო და კეთილგანწყობილი; გ) უინტერესო იყო;
5. ისურვებდი თუ არა მსგავს მეცადინეობებში
მონაწილეობას?
ა) ვისურვებდი,რადგან მომეწონა და ბევრი რამ ვისწავლე;
ბ) არ ვისურვებდი,რადგან ვერაფერი ვისწავლე;
გ) ვისურვებდი,რადგან
ცოდნის გაღრმავება და განვითარება მჭირდება;
გმადლობთ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий